maandag 1 november 2010

niet ontsnapt

t Is zover,

Niet ontsnapt aan dit medium... ook het bloggen behoort nu tot een nieuwe vaardigheid. Wel in wording die vaardigheid natuurlijk, dus lezer vergeef me mijn fouten.

Na icq in vervlogen dagen, msn groups en chats en diverse fora ben ik uiteindelijk toch ook maar op de blogtrein gesprongen...
Maar waarom eigenlijk? Om het eigen ego te strelen? Uit zelfkwelling?
Wie zal het zeggen... Waarom zou ik de wereld mijn gedachten wereldkundig maken, wie is daar in godsnaam in geinteresseerd? En wil ik dat uberhaupt wel eigenlijk?
Ach... wel ja... elk mens is ijdel, en ik ontsnap dus niet aan deze zonde. Laat het ons een experimentje zijn. Kijken of iemand dit ooit leest en zo ja... dat ze dan een reactie plaatsen. (Al moet ik dus nog uitzoeken hoe dat werkt hier)

Ik hoor het wel...

'etwie'

2 opmerkingen:

  1. Alles doorgelezen en geraakt door de woorden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci Heidi, dat is nu ook exact de bedoeling hé! Blijf rustig binnenwippen. Hoop dat je nog vaak geraakt wordt (in positieve zin)

    liefs van 'mij' hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen